Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 12. marts 2009

Breaking Dawn debat - svar



Jeg kan sagtens se hvad du mener!
Især det med Bella.. Det virkede bare så.. kustigt, for mig! Helt forkert! Nu havde man ventet på det i SÅ lang tid, og så da hun blev det, var det ligesom, lidt lige meget? Lidt for nemt, og som om det ikke rigtig betød noget! - Jeg så tingene for mig, som når jeg drømmer, noget jeg slet ikke forklare, men ikke noget som virker virkeligt, som resten af de andre bøger gør.
Men jeg vil sige... det gode ved Breaking Dawn er at alting ligesom falder på plads, især med Jacob og Bella, og man tænker, aah! Selvfølgelig! Nu forstår jeg det, nu der mening! Selvfølgelig skulle det være sådan! Nu der mening i alt det kærlighed mellem dem. Og synes ligesom det hele falder på plads.
Men det som der er i de andre, er jo det der sårbare, det der spændende! og ægte kærligheds agtige - som jeg ligesom synes går lidt væk i Breaking Dawn!
JEg synes selvfølgelig bogen er fantastisk! På sin måde, men bare ikke fantastisk på den måde som de andre bøger.. det som om det ikke er virkeligt og ikke passer sammen! Som om der er noget der forsvinder og som om de alle forandre sig helt..
Jah!


http://www.thecullens.tii.dk/forum/viewthread.php?forum_id=16&thread_id=147

Ingen kommentarer: