Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 16. marts 2009

Line ELSKER at danse, så når hun er til dans og ikke får lov til at danse, bliver hun i rigtig rigtig dårligt humør!!!

Dans dans dans...
Når man er til dans, skal man danse!
DANSE!! JA THOR!!! Ligemeget om man skal til noget skide koncurrence, eller ikke, SKAL MAN DANSE!!!!
ARGH! Jeg er så vred!

Okay så! Jeg var til DANS i dag! Danse danse danse!!
Vi havde danset i ca. 40 minutter! Og så, wup!
Thor: Nu skal i sidde ned og kigge på!
Så tænker vi: okay så, så skal vi nok lige være tilskuere så de andre ved hvordan det er med tilskuere på.
Men nej men nej! VI FÅR LOV TIL AT SIDE DER I 30 MINUTTER!!!!! Bare og KIGGER!
OG VI FÅR IKKE LOV TIL AT DANSE!! Bare KUN kigge på!! Og vi må ingen gang GÅ!!!

Der var INTET problem!! Der var INTET problem hvis vi dansede med!
Der manglede IKKE plads. Vi ville IKKE ødelægge dansen. MEN ALLIGEVEL må vi IKKE danse!!
HVAD SKER DER?!
VI BETALER FANDME FOR AT GÅ DER!!!!
ARH! Jeg bliver så sur!! Jeg elsker at danse!! Jeg kommer til dans for at danse, OG SÅ MÅ JEG IKKE DANSE!! Ah
Hvor er det mega irriterende!!

JEG VIL DANSEEEE!

Ingen kommentarer: