Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 26. marts 2009

Hvorfor nu 16? Der er et 1'tal for meget!

Image and video hosting by TinyPic
Hvad er det for noget?
16 år.. 16 ÅR!! - 1 og 6... Ej altså!
Halvdelen af 32... arch!
Jeg har fødselsdag om en måned.. Præcis!
26 april ... bliver jeg 16 år.
My God! LAD MIG DOG FORBLIVE BARN!
Uretfærdige verden!
Jeg hader at skulle være så gammel, og jeg hader mine dumme tanker og følelser! Åh hvor ville det være dejligt hvis man bare kunne tænke og mærke som da man var lille.
Hvad er der godt ved at være 16? HVAD? INTET!!
Lorte alder.. og så skal man sgu også betale mere i bussen, hurra! Hvor lykkeligt!
Og man skal tage stilling til ALT, og have en mening om ALT, og skal kunne vælge mellem ALT, og forstå ALT.. ah! Lort..

Ingen kommentarer: