Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 14. marts 2009

Goodbye, The Little Mermaid


Jeg er så sindsyg frustreret!
Jeg er så vred!
DEN LILLE HAVFRUE SKAL TIL KINA!!!
Hvad er der galt med folk? Hvad sker der for deres syge hoveder? Har de spist sten og smadret deres hoved?
De har fandme givet lov til at sende Den Lille Havfrue til Kina, fordi den skal på en eller anden fuckin' udstilling!!
Det er så mega SINDSSYGT langt ude!!
Jeg er så vred!! Hvordan kan man gøre sådan noget?! Sådan noget gør mig bare sindssyg vred!!
SÅ kommer de stakkels tourister og vil se den lille havfrue, OG SÅ ER DEN FANDME I KINA!
HVORDAN KAN DE GØRE SÅDAN NOGET? Hvordan kan de give lov til det?!?!
MAN KAN SGU DA IKKE FLYTTE DEN LILLE HAVFRUE!!
Den hører til DER og skal blive DER!!
Det jo sygt!! Man kan IKKE gøre sådan noget!! Det gør man bare ikke!! ARGH!!! Iiih!! Jeg er så sur så sur!!
De ødelægger jo det hele! Hvad er der specielt med noget, når de bare kan rykke det hen hvor de vil!!

Ingen kommentarer: