Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 24. marts 2009

TOMMELISE!!


Åh åh åh God!!
Hvor jeg dog ELSKER Tommelise, åh ja!!
Min video er bare desværre slidt :S
Har set den for mange gange!!
I går var den umulig at se :(
Men SÅ!!! Nu :o Nu dur det!!!! DEN DUR IKKE!!
Åh!! Jeg skal se.. åh nej!! Kan ikke se tommelise i morgen!! Skal hen til min mor! Åh.. sørgeligt!! Må vente til jeg kommer på mandag igen :S
Ej, det der virkelig lang tid til.. det så sørgeligt!!
Øv.. nåh.. Men MÅ se den når jeg kommer tilbage :o
Problemmet er jo jeg ingen video afspiller har hos min mor!! Ellers VILLE jeg tage den med!!
Åh jeg elsker den film... wow

Og alfeprinsen, åh .. main!! SÅ SØD!!!!
Wow, flyv afsted med mig' !! FANTASTISK SAAANG!! wow, den er så smuk!! Og den scene!! Hvor de flyver sammen!! DET ER SÅ FLOT, wowowowowowowowwww!!!

2 kommentarer:

Unknown sagde ...

Suk... Den film er bare SÅ skøn! FATTER ikke at den ikke er udgivet på dvd <3

Line sagde ...

Lige mine ord!