Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 17. marts 2009

Nymåne... Hvad fuck er det for et ord?


Hvad skeeer der!!
Nu er New Moon udkommet på dansk!! Nymåne, pfh! Hvad er det dog for noget dumt noget? Det å der!! MAIN! det ser bare så dumt ud på den smukke forside!!
Arh! Jeg kunne tude over hvor utrolig grimt det er! Og hvor grimt det er på dansk!! (okay, måske ikke lige frem græde)
ARH! Men det er SÅ grimt!! Vi ALDRIG overleve at læse den bog på dansk!! Synes det er SÅ sørgeligt!!
Det ødelægger ALT det gode i bogen!! Det ødelægger det VIRKELIG!! Den har slet det der WOW, og orv! Og WOW, og smukt! og iih hvor godt skrevet, o.s.v!! Fordi Stephenie Meyer, skriver bare så UTROLIGT flot!! SÅ genialt! Hun er fantastisk!
Åh ja..

Men men! Det jo godt for folk der ikke kan læse bogen! Det da dejligt...

Men virkelig.. HVOR ER DET GRIMT!! Arh! Hvor er det dog slemt!!
Og folk som KAN læse på amerikansk!! Det læser den jo så også sikkert på DANSK!!
Det jo bare så sørgeligt!! De får jo intet ud af det!!
Hvor ærgeligt!!
kan slet ikke holde ud at skulle tænke på, at skulle læse den på dansk!
ville blive sindsyg!

Åh! og så: Bestsellerliste !! UM! Hvor lyder det dog dum!!
Og så Twilight (Tusmørke), HVORFOR FUCK SKAL TUSMØRKE UNDER DER? Den hører da ikke under det der bestseller ting? hum...
Og så Stephenie Meyer med grønt! Ej altsÅ!


Åh ja...

4 kommentarer:

Anonym sagde ...

Boken heter ju new moon på engelska och på Svenska När jag hör din röst så jag tycker att det är bra att den heter nymåne på danska för det är en derektöversättning. När jag hör din röst har ju ingenting med det engelska namnet att göra -.-

Line sagde ...

Det har du SÅ meget ret i!! Helt helt enig!! Er virkelig også glad for det er direkte oversat fra engelsk til dansk, men det lyder nu stadig dumt :D haha, og det er også fordi jeg virkelig er imod den danske oversættelse, og bare synes at den VIRKELIG skal læses på det oprindelige sprog, ellers er det langt fra det sammen :D hehe. Men er totalt enig! De svenske oversættelser af titlerne er virkelig underlige!!

Anonym sagde ...

Jeg syntes det er en dum anmeldelse, du har lavet. Og hvis du ikke en gang har læst bogen, så bliver din anmelder tid så (-) kort..!

Line sagde ...

Jeg har ikke lavet nogen anmeldelse? Jeg kommer med min holdning til dette, på MIN PERSONLIGE blog?! Jeg siger hvad jeg synes om NAVNET op bogen. Og jo, jeg har læst den RIGTIGE New Moon bog.. - og nej, jeg bryder mig enkelt ikke om oversatte bøger, fordi den rigtige sjæl ikke kommer igennem.