Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 22. august 2009

BEDØMMELSE - um, Panik's nye vidunder video :D EY!

Okay, 1, 2, 3... Jeg skulle lige få mig selv den for at freake OUT!! OH GOD!! Jeg er bare så lykkelig over Panik er tilbage, men men men, det viiiideo vi skal tale om nu, DA DA DA DAM!! Okay, så lad os tage os sammen og ikke gå totalt amok over det er PANIK og sangen er FANTASTIIISK!!! puh, ..
Nåh, hver klar, glæd jer! Her er den:


http://www.youtube.com/watch?v=v6dvITr1cXY

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!! DEN VIIIIIIIIIIIIIIDEOO!!!!!!
Den lys der ikke? Jeg kan ikke komme mig over hvor MEGA FLOT DET EEEER!!! Oh God, det jo FANTASTISK! Det spil det gir i ALTING! Og i drengene og som de ser ud i det lys, det er bare.. Woooooooooow!!!! Og de smukke skyer og at de er oppe på et tag og det hele, iiiih!!!
Okay okay, THE BOYS! Main.. jeg siger det bare, main... Hvordan er de lige blevet mere fantastiske ALLE SAMMEN end de var før?! My Gooood!!! Og den måde de bevæger sig på. Frank (VI KOMMER TIL TØJET SENERE) og som han står der helt rolig og bare synger og så når han rigtig synger igennem og bare ser SÅ selvsikker ud, og SÅ GLAD ud! MAIN!!! Frank er og blir sig selv og wow! JEg ELSKER de stykke hvor man bare kan se hvad han synger, SÅ TYDELIGT, det ser SÅ VILDT FEDT UUUD!!!!
TIMOOO!! Um, den dreng .. han er altså for.. Oh God, han er så dejlig!!
Han er bare SÅ fed at se på, den måde han bare går den totalt alt han har, og bare har det SÅ FEDT!! Og de super fede bevægelser han laver, og der hvor han pejer op og pejer ned, MAIN det feeeeedt!!!
JURI!! (MED DET MEGA SMUKKE NAVN - Okay, lige nu har jeg virkelig lige lyst til at skrige.... pause... Sådan, um! Jeg er bare glad) - Ærgeligt, der nu ikke er så meget med ham, men han ser også, som de andre, VIRKELIG mere fantastisk ud end de andre!! Og Juri gør det V-I-R-K-E-L-I-G!!!! Og han ser SÅ SEJ UD! Og bare går amok på sine tromme!! Um ym ym!! DET FEEDT!!!!
Linke: My! Okay, lad os starte med det mindre gode, BARBER DIT SKÆG AF!! NU!!! - Når vi er ovre det, så wooow, han ser godt ud :o MAIN MAIN!!! og i det tøj, My God! Og hans hår! VIRKELIG UM! Main.. Han er bare også, altså, wow!
Jan: OH GOD!! JAn for satan!! Han er ser bare bedre ud end har NOGEN SINDEN har gjort!! DET SÅ VILDT!!! Jeg ELSKER hans nye hår!! My God, han ser fantastisk ud med det! Og så hvor han står der og spiller og bare lever sig vildt godt ind i det, DET ER SÅ FEDT! Og de solbriller.. ej okay, de er måske lidt for meget, men men, det ser nu fedt ud alligevel..
Og så enddog, DAVID: Um, David David.. Jeg kan vidst ikke gemme væk at han er .. WOW!! JEG ER SÅ VILD MED HAM! God, Daviiiiid!! Wow, du ser fantastisk ud som ALTID!! Men egentlig, synes jeg han er den af dem som ligner sig selv mest!! Men han er jo nu altid såå vildt sød, ihhihi!!!

OKAY,
TØJ!:
JEG ER SÅ HELT VILDT IGENNEM SINDSSYG VILD MED FRANKS FRAKKE!! Oh my oh my!! JEg stjæler den hvis jeg ser ham!! Jeg er SÅ VILD MED DEN!! ARH! Jeg vil ha'... WOow!!
Og Så er der Linke's skjorte, fuck den er bare fed og flot!! VILDT!"
Og det tøj Juri har på sidder bare pænere på ham end noget andet tøj nogen sinden har gjort! MAIN! DET FEDT! De har alle sammen vildt fedt og enkelt tøj på, som bare passer SÅ fedt til!!
Og så Franks søde hue som han aldrig skulle tage af :D

Delt op i TO dele: Det er den første video Panik nogen sinden har lavet, hvor det er delt SÅ meget op i to. De har før lavet Neustart hvor der også foregik en anden historie ud over de spillede, men den historie foregik det samme sted som de var og der var det samme lys. Den her er anderledes! Lyset er HELT forskelligt og historien er helt noget andet. Det synes jeg er ret fedt! Synes ikke kunstner behøver være skuespillere! Historien er også fedt, med en masse følelser i, og det hele fedt! Især når de smider med penge, ey!

Redigeret og klippet:
Det med den er delt op med flere billeder på samme billede, synes jeg er virkelig fedt! Hvis det bliver gjort de rigtige steder og ikke for meget! Hvilket er perfekt i den her!! Virkelig fedt!
Og så er den både bevægelserne og det hele delt VILDT fedt sat op med rytmen og melodien og hvornår det passer til at følge melodien, IH! Det passer SÅ fedt! Det følger rytmen SÅ godt! Og på de tidspunkter hvor det billet deler sig i flere og alting passer også SUPER fedt til! YAY!


Alt i alt er det bare en VIRKELIG fed video og jeg er helt vild med den!! Og den er SÅ FEDT LAVET! Main, flot flot!! VILDT fed comeback video, YAY! VILDT!! Hurra, UM! Yaay

Ingen kommentarer: