Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 4. august 2009

JEDER! ist anders als der Rest, ganz anders als perfekt

EY!!!!
PANIKS Nye video er KOMMET!!!
For Jeder!! Også første gang man kan høre Jeder, uden den er live! Studie versionen!!
Og den er FANTASTISK!! Sammen med videoen! Videoen er så fed, så simpel, bare med drengene som har det super fedt og ser ud til at elske hvad de lavet!

Fantastisk!!
Og sangen! Den er SÅ fed!! Vildt dejlig sang!! - den har kørt i mit hovede siden i går aftes!!
Det er bare så dejligt det hele, for de er nemlig TILBAGE! Panik er TILBAGE igen!! Nu kommer de endelig med nyt!! Efter 1,5 år, kommer drengene nu med et nyt album og video og det hele! Det fantastisk! Det er så dejligt!!
Jeg kan bare ikke fatte at Timo har lavet den her video! Han har klippet den! Han har filmet den! Han har redigeret den!! Det er SÅ VILDT! Og jeg er SÅ misundelig over at han er så dygtig!! Rigtig meget! Synes det er øv, for det er jo det JEG elsker, og det jeg ville ønske jeg kunne gøre... og så kan han både lave musik OG det! åh. main! Det altså vildt han kan det! ´wow...

Ingen kommentarer: