Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 23. august 2009

Panik facebook gruppe kopirer mine Panik news

wow, okay, jeg har lidt svært ved at finde ud af om det her er godt eller ikke godt...
Fra facebook's Panik fan side (
http://www.facebook.com/inbox/readmessage.php?t=1033319288625#/group.php?gid=8822160484)
Er der kommet en nyhed, og der står:


On amazon.de you can pre-order the new Panik album:http://www.amazon.de/Panik-LtdDeluxeEdt/dp/B002LSEY74/ref=pd_cp_m_1

It's named Panik and will be released 25 September 2009!It is a Limited Deluxe Edition, and a dobbel-CD (the one you can pre-order is)
You can pre-order it for 18,99 €

There is no cover yet!


På min fanside har jeg i GÅR lavet en nyhed som lød sådan her:
On amazon.de you can pre-order the new Panik album:

Click here!

It's named Panik and will be released 25 September 2009!
It is a Limited Deluxe Edition, and a dobbel-CD (the one you can pre-order is)
You can pre-order it for 18,99 €

There is no cover yet!


Hmm, tænker jeg så! Hvor mon de personer har fået den nyhed fra? huh...
Så de har direkte kopiret hvad jeg har skrevet!!!!
Men IKKE skrevet på at de har fået nyheden fra mig!
Jeg kan ikke helt se om det er godt, at de læser min blog, eller ikke.. dam dam! For de kopire jo! Men det da super sejt nogen læser min blog :D

Ingen kommentarer: