Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 1. august 2009

Jeg drømte en dejlig drøm!


Ey!
Jeg drømte om 30 seconds to mars her til morgen :D
Jeg drømte jeg mødte dem!!!
De gik på gaden, og pludselig opdagede jeg dem, og stoppede op og kiggede bare på dem.
Først opdagede Tomo mig og kiggede på mig. Så så Shannon mig og smilede sjovt (kan stadig se det for mig), og hviskede noget til Jared som også kiggede på mig, og de gik over mod mig, og talte til mig - og så kan jeg ikke huske det stykke - så var vi i en tøj butik, hvor en af dem kiggede på tøj, og vi ellers bare talede, og så skrev de en masse på noget papir til mig :D
Imens prøvede jeg at filme med min mobil, uden de skulle opdage det :D hahaha...
ja. Og alt muligt. og så var vi pludselig udefor et underligt sted, og så forvandt de andre vidst, og så var Tomo der kun, som lå et sted og så vidst tv (han lignede ikke sig selv) - de andre var væk.. mere kan jeg ikke huske :D EY!
Hvor var det dog en dejlig drøm!
Tror egentlig næsten kun det var Shannon der lignede sig selv! hehe

Ingen kommentarer: