Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 24. august 2009

Heath's sidste film...

Image and video hosting by TinyPic
Jah, Heath var jo i gang med en film da det forfærdelige skete den 22 januar 2008.
Og den film blev han langt fra færdig med!
Filmen hedder 'The Imaginarium of Doctor Parnassus', det en Terry Gilliams film og Heath har hovedrollen i den.
Produktionen måtte stoppes, hvis de altså ikke fandt en ide til hvordan de kunne redde den.
Men så fandt de på en plan for at redde filmen! Johnny Depp (iiiih), Colin Farrell og Jude Law satte ind for at fuldføre Heath rolle som Tony, ved "at portrættere karakteren i forskellige magiske verdener"
Um, siger jeg. Vildt alligevel!
Så der er 4 personer som spiller den samme person! Jeg glæder mig bare SÅ meget til at se hvordan de har klaret den! virkelig...
Um, og så sørgeligt, Heath's sidste film...
Jeg må nok erkende, at jeg faktisk troede det var The Dark Knight, men var det jo så ikke helt!
Men det også mest fordi han spiller den her sindssyge rolle og spiller den så utroligt fantastisk, helt specielt!
Så det her er den sidste...
Den bliver så vild at se.

Trailer:

Synes den ser virkelig flot ud! Virkelig! Og jeg synes det er fantastisk af de tre (Iih Johnny Depp) at sætte sig sådan ind i en film og prøve at redde den, helt vildt!
Jeg synes virkelig også filmen ser spændende ud! Det bliver så spændende at se! WE!

Og ingen sorg lige nu! - Det går nemlig ikke :D


Ingen kommentarer: