Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 22. august 2009

PANIK'S NYE SIIINGLE!!! LASS MICH FALLEN!!!!!!

Jeg vidst ikke jeg kunne blive mere vild med Panik end jeg var i forvejen, men OH MY GOD!!!!

http://youtu.be/v6dvITr1cXY


MY MY MY!!!!!! PANIKS NYE SINGLE!!! LASS MICH FALLEN!!!
DERES FØRSTE SINGLE I 1½ ÅR!!!
IH! Hvor er det FANTASTISK :o!!
PANIK ER SUPER TILBAGE!! ARGH!!!!!!
Jeg kan slet ikke tro det, men når jeg ser den her video, så er det bare mere FANTASTISK EN DET FØR HAR VÆRET!!! IIIIIIIIIIIIIIH!!!! Den eneste lille ting er Linke og Frank's skæg, MEN HVAD BETYDER DET?! NÅR DE ALLE I FORVEJEN ER SÅ FANTASTISKE, Og dere MUSIK ER UBESKRIVELIGT FANTASTISKT!!! OG DET SAMME SOM DET ALTID HAR VÆRET!!!! SÅ GODT SOM DET ALTID HAR VÆRET!! IHG!
Og den video!! Og de FARVER! Og det tøj!! Og den måde det er filmet op!! Og den måde de bevæger sig på!! IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIH!!!! FANTASTISK FANTASTISK!! ALt sammen!!!
Det er helt som før!! De laver det samme fantastiske musik!! SOM FØR!! Det utrooooligt!!
WEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

Ingen kommentarer: