Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 31. august 2009

ROBINSON!

Image and video hosting by TinyPic
Jeg elsker, jeg elsker, jeg elsker, jeg ELSKER ROBINSON!!!
MEN!!! JEG ER PÅ EFTERSKOLE, um...
OG! Der er premiere på Robinson i dag :o FØRSTE AFSNIT!! Og jeg kan ikke se den!!
Det så ÆRGERLIGT!!! For jeg ELSKER det virkelig!!!
Okay okay! Helt sørgeligt er det ikke! For min far optager det! Så puha, og jaah, og hurra!
Men STADIG!! Det er lidt øv!! - Men jeg er virkelig glad for jeg KAN se det!
Bare ærgerligt ikke at kunne se det live!! Og sidde hver mandag og se spændt med!! Det virkelig ærgerligt, for det ELSKER ELSKER JEG!!!! fantastisk, um!
Robinson er og bliver bare det BEDSTE!
Jeg er virkelig spændt på at se det!! YAY! Når jeg kommer hjem i weekenden skal jeg bare se det MED DET SAMME!!
JEG GLÆDER MIIG!

2 kommentarer:

Far sagde ...

Hej skat så er det da godt jeg har optaget det :o) der er jo også Merlin ! du får en travl weekend :o)

Line sagde ...

Yay! Jeg glæder mig :D