Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 24. august 2009

Johnny DEPP drøm :D


YAY! I nat drømte jeg om JOHNNY DEPP!!!
men meget mystisk drøm, men han var vidst ikke helt ham.. han opførte sig ihvertfald ikke sådan, hm... Og lignede vidst heller ikke helt?
Men god drøm alligevel :D hi!
Han sad og spillede guitar, og sang og øvede og skrev en sang!
Han var bag sådan et glas, og jeg satte mig ned foran og stirrede bare på ham. Så lige pludselig var jeg inde forbi glaset (eller der var ikke glas mere?) sammen med nogle flere, og vi sad og kiggede på ham skrive og sådan lidt forskelligt :D
Og så pludselig var vi alene, og så bad han mig om at hente noget (kan ikke huske hvad) jeg gik så ud i et køkken, og så sagde en dame at Johnny var højrøvet og alt muligt...
og så vågnede jeg vidst...
MYSTISK!
Men dejligt alligevel at vide man har drømt om ham :D hi!!

Ingen kommentarer: