Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 22. januar 2009

Den sørgelige dag



Så det et år siden Heath Ledger døde!
Den 22 januar 2008.
Jeg kan huske jeg var i praktik den dag.
Da jeg fandt ud af det, og virkelig forstod det begynde jeg bare at græde!!
28 år! Så ung.. En datter på 2.. Et helt liv foran sig!

Jeg håber virkelig du har det godt!
At du har det godt hvor du er nu.
Måske kan du se ned på din datter? Se hende vokse op. Se hende blive voksen.

Jeg håber virkelig du har det godt.
Måske er det et godt sted? Måske bedre end her hvor vi andre er! Måske er du sammen med dine andre kære, som er døde.
Måske er det et bedre sted? Måske er det sted hvor vi lever nu, bare et liv man skal forbi, for at komme et bedre sted hen! Det ved ingen jo!

Så ung.. Du vil altid blive savnet! Du vil aldrig blive glemt!
Det kom bare så pludseligt. Pludselig var du bare væk..
Det havde man bare ikke regnet med!
Og hvorfor dig? Hvorfor lige dig...
Et år siden.. Det utroligt..

Jeg håber du vil hvile i fred! Jeg håber du har det godt!!
Jeg sender tanker til dig familie på denne dag!
R.I.P! Heath Ledger!!
--

Ingen kommentarer: