Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 1. januar 2009

WOO!! ENDELIG - og så i Svergie, når man ikke kan vente mere!


Så nemlig så!
I Svergie havde den præmiere den 21 november
Og så tænker man... "Hvorfor dog får den først præmiere i Danmark den 6 februar så?"
Og wupla!! Hvad gør man så?
TAR TIL SVERGIE!!!!
JAAAAAAAAAAAAAAH!!!!
Jeg skal til Malmö i morgen for at se Twilight!!! TWILIGHT!!! Endelig!!!
ER SÅ SPÆNDT!!!
Det virkelig lang tid siden jeg har glædet mig, sådan hvor man kan føle det!! og ikke bare hvor man ved man burde glæde sig!! OG JEG GLÆDER MIG!!!
Twilight, Twilight, Twilight, Twilight!! ENDELIG!!
UUHM! Gad vide hvordan den er?! Tror den er lidt langt fra bogen!! Men nok stadig god :D HÅBER JEG!! Og den er med Robert Pattingson!! Wehe :D
Hm hm.. JEg skal IKKE tænke på at den virker skuffende i forhold til bogen.. LINE DEN ER SKIDE GOD!! LIGE MEGET OM DEN IKKE ER DET SAMME SOM BOGEN!! - Damn! xD Selvom de altså slet ikke klatre i træer i filmen! Og han ikke kaster rundt med ting.. Og at han er meget forsigtig med alting, og at han løfter hende op ved bilen, og at de ikke kører ind i nogle med bilen, og at men ikke ser ham slårs mod James (I bogen) og at han slet ikke virker så usikker og nyprøvende med alting som i bogen...
MEN TÆNK IKKE PÅ DET!!! Haha!!
(så meget har jeg fået ud at traileren)
Tænk.
Ej, jeg har jo kun set traileren, dumme! og du skal tænke som en ny historie! DOT!

Nå, men ja :D
18.20
GLÆDER MIIIG!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

http://www.facebook.com/group.php?gid=48455601571