Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 10. januar 2009

Famous



huh..
Jah! Tænk engang!
Der er jo nogle mennesker der bliver kendte og tjener penge på at skrive blog!! Det altså vildt!!
Bare fordi man skriver sine meninger ned, og tanker!
Tænk hvis min blog blev berømt!! Hvis folk gad at læse den!! Og synes det var spændende det jeg skrev, huh...
Men det der nok ikke lige nogle chance for!, jeg skriver nok ikke ligefrem noget særlig spændende noget for andre!

Wow, det kunne altså være vildt, haha!! Tænk hvis folk synes om det jeg skrev!!

Selvom jeg nok nu, er den eneste der synes det er spændende!! Men virkelig, hvis det var andre synes det var spændende, så kunne det bare være SÅ sjovt!! Huh!!

Ingen kommentarer: