Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 18. januar 2009

Oh My.. It's the end? It's done, there is not more!




SÅ.. så.. um...
woh.. det underligt.. wos..
Jeg er færdig med serien...
Jeg er færdig med Twilight serien..
Nu har jeg læst alle bøgeren...
um?
Det altså lidt underligt... r...m.. hmm..
Ved slet ikke hvad man skal?
Hvad sker jeg ..
Hm hm..
Wow..
Men altså..
Jeg må nu sige...
Jeg startede den.. 28 december..
I dag er det den 18 januar...
Det tog mig 20 dage?.. 20 DAGE?!
Første bog : 544 sider, anden bog: 563. tredje bog: 629 fjere bog: 756.
= 2492 SIDER!!!!! OG ENGELSK!!! På 20 dage!!
Det er ... Fuldstændig sindsygt Line!
My God! Det altså virkelig meget og virkelig hurtigt!!
Og nu det slut...


De var altså virkelig fantastiske!! Fantastisk verden! Fantastiske ideer! Wow! Hun har bare en fantasi!! Og skriver fantastisk!!
Wow wow...
Og den måde hun kan skrive på!! Der er to jeg-personer! Nogle gang er det Jacob, nogle gange Bella.. Det er mest mest Bella!
Men når hun slår over til Jacob, er det HELT anderledes!! Det er bare skrevet på en HELT anden måde, fordi han har en anden personlighed!! Man kan også se det på overskrifterne!!
Jacob har virkelig de fedeste overskrifter!!! Fx. "You know things are bad when you feel guilty for being rude to a vampire" og "Why didn't I just walk away? Oh right, because I'm an idiot"
Og så Bellas "Defection", "Forgery" og "Distractions"
Det er bare så HELT anderledes!! Helt vildt!!
Det er så utroligt som den er skrevet!! Og alle de detaljer, wow...

Men det er bare så underligt de er slut.. NU har jeg bare læst dem alle?

Ingen kommentarer: