Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 27. januar 2009

Oh God! Igen. Wow wow wow - Jeg har INGEN ord!! Rasmus..


Jeg føler mig sådan helt tom. Sådan som om jeg svæver, og er helt let. og helt tom.

Jeg har INGEN ord. Ingen ord overhovede, som kan beskrive det! Intet ord er godt nok!
Det svært at skrive det her... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige!
Jeg kan ingen gang tale med folk om det. Og de synes nok jeg er for kedelig, eller ikke synes det var godt..
Men det er bare fordi jeg har ingen måde at udtrykke det på! Det er intet der er godt nok!

wow...
Hvad kan jeg sige.. Det var ligesom sidste gang... Kunne ikke tro jeg nogen sinden kunne opleve noget bare halvt så fantastisk igen! Men det gjorde jeg woow!!
Det var så utroligt.. så utroligt.. Helt fantastisk!!!




Vi stod to timer før det startede. Der var kun ca. 15 personer før os, helt vildt!!
Så kan vi ind!! Og fik pladser HELT forrest, men helt ude i siden til højre, det er jo der Eero står :D

Wow, og heldigvis ikke opvarmnings band. OG SÅ!! KOM DE!!
Med sådan noget vildt fedt lyd halløj, vildt coolt!!!
Og så kom de!! Og så er det bare umuligt at beskrive hvor fantastisk det var!!
Jeg vidste bare. - Det her, det er det jeg elsker. Det her musik og dem, er bare det mest fantastisk!


De spillede:
Livin' in a world without you
In my life
Ghost of love
justify
F-F-Falling
Liquid
Your forgiveness
No fear
First day of my life
Black Roses
Not like the other girls
Immortal
Chill
Live forever
The fight
In the shadows
Guilty
--
Rakkauslaulu (hvor de tog en op)
Keep your heart broken
Sail away



WOW!!! Bare fantastisk!!!
De tog før en pige op ved Rakkauslaulu, men hun kunne slet ikke synge sangen!! Så det blev nød til at tage en til op!!
Og så ville hun begynde at tage billeder med Lauri og alt muligt, og de blev der oppe og alt muligt!!
Så siger Eero bare noget med at nu er det jo ikke nogen Meet and Greets, HAHA xD Totalt genialt!!
Han var så sød der, smilede til dem og talte med den første pige der kom op.
Og så siger han noget med at det er karaoke, og det skal lyde dårligt,hahaha!!




Imens vi stod i kø, gik Eero, Pauli og Aki forbi køen :D

Eero ca. 3 gange :o
Hen til tourbussen- tilbage til døren (liiige ved os)- hen til tourbussen-og vidst så tilbage igen!! hihih :D Det var sjovt!! hih! Og virkelig hyggeligt!!
Vi stod og dansede lidt og hoppede for at holde varmen!

- Der var nogle MEGA VILDT irriterende piger!! Det var sådan nogle skrigende duller-teenager-lover, som kan lide bands på grund af udseende (Ikke at jeg ved om de kunne eller noget som helst!! Men det var sådan nogle personligheder)
De stod og sang mega højt The Dreams sange, og råbte også sådan. Og jeg var bare "Oh my God, jeg kan ikke holde ud sådan nogle fans der"
Sådan nogle som bare råber "I love you" og sådan, my God!
Men de var OKAY, selvom de skreg!!




men udover det, var der virkelig fed stemning!! Jeg tror vi alle sammen havde det fedt og rigtig god stemning!!
Tror alle havde det vildt fedt!! Og vi sang med, og bare havde det fedt!!
På et tidspunkt sagde Eero "Det er ligesom vi bor her"(København) og så kunne man bar høre vi alle grinede!! det var så fedt :D

Mødte også Iben og hendes veninde Signe derinde :D Det var så hyggeligt! De havde taget en sort rose (ikke ægte med) som de ville smide op på scene, hih!
De fik mig til at kaste den :D Liiige da Black Roses startede, Og den landede på gulvet mellem Lauri og Eero!! Ikke så mange andre vidste de ville spille Black Roses nu, for den var næsten ikke begyndt.
Eero tog den op og pegede på den sådan "Se her, det er den her" og så råbte alle :D hahah!!!
Så satte han den i sin guitar, bare MEGA coolt!!!




Da de så spillede Immortal (et nummer efter) så i slutningen er der sådan noget stille sang, og så begynder Eero på det der små "aarh"-halløjsa sang, HAHA! Som han også gjorde på Nibe! det lyder SÅ FLOT!!! Og så tog han rosen op i hånden imens og da han sluttede lod han den falde!! WOW!! Det var bare SÅ SÅ smukt!!!!



Da de var færdige var jeg helt stener xD hahah
Jeg skynte mig at tage Setlisten (kunne nå den fra hvor jeg stod)
Fik nemt den ene del af, men kom til at rive den i stykker da jeg skulle ha' den anden af. Så var der en flink dreng som hjalp mig med at få den af, så den ikke blev helt smadret :D
JEG ELSKER SETLISTEEEER!!!!!!

Efter det gik vi ned! Så sørgeligt det var sluut!!!
Vi gik ned, og stod i lang tid og kiggede på de ting man kunne købe!
Og se købte jeg den VILDT FEDE TRØJE som jeg havde set på en side før :D
Det er med det mærke som er på Justify singlen! Den er bare VILDT FED!!!!
Og så købte jeg en lille batch ting :D Af deres ROSE!! we :D vildt cool!!!
Vildt glad for det!!! Seriøst det bedste band-ting jeg nogen sinden har købt!! WOHOW!




- smuk ikke?`

Jeg har sat batchen på min hummel trøje :D
- Det minder mig om jeg nok skal ha' købt en ny hummel snart!!

Efter det tog vi bare hjem!!
Gad ikke stå ved tour bussen og vente på de kom ud!!
Sådan noget synes jeg bare ikke er fedt?
Jeg vil bare høre deres fantastisk musik!! Hvad skal jeg egentlig bruge en autograf til?
Selvfølgelig er det fedt lige at kunne hilse på dem, de er jo så utrolig talentfulde, og virkelig dygtige!! Og jeg ser meget op til dem! Men det får jeg altså ikke noget ud af?
Og så må det da også være irriterende, efter en koncert at skulle stå der og tage billeder og så videre!! Man må jo være utrolig træt!!
Og så var klokken også mange, gad ikke stå der og vente :)
Altså altså, jeg kan altså ikke lide at tale med kendte!! Kun for måske at fortælle dem at de laver fantastisk musik, og er utrolig talentfulde, men ellers..
Ja.. well, jeg kan ikke forklare det :)
Men jeg synes bare de skal lade væres!!
wup wup!


Ingen kommentarer: