Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

torsdag den 29. januar 2009

Nye sedler

Image and video hosting by TinyPic

De må da være syge i hovedet dem som har valgt det lort!

Fuck hvor er de dog helt utrolige grimme? Hvad er det dog for noget?!?!
Man skulle tro de fik af vide "Design nogle nye penge sedler, MEN de må ikke være pænere end dem som vi har nu, folk skal hade dem!! De skal være irriterende at se på!"
Jeg kommer mig til at føle mig som en der leger matador! Som om jeg er en tyv, en der forfalsker penge!!
HVAD ER DET FOR NOGET LORT??
Og så den der skrift? 200... - med mega grim og vildt kedelig skrift!! De kunne
bare ikke få det til at se mere uægte og kikset ud!!
Og så det lille latterlige wanna-be skattekort! Hvad sker der? Skal folk kunne finde rundt? Er det lavet til turister?
Og så den der latterlige hvide baggrund! My God!!
Hvor er det dog forfærdeligt!! Jeg kommer til at ha' rigtig rigtig mange mønter!!

Ingen kommentarer: