Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 25. januar 2009

RASMUS


Um!! I MORGEN skal jeg til Rasmus koncert!!
I MOOORGEN!!! det fuldstændig sindsygt!!!
Det er ret faktisk SYV måneder (minus en dag) siden jeg så dem sidst!! Hvor vildt er det?
UM!! Og så skal jeg se dem iiiiiiiiiiiiiiigeeeeeeeeeeeeeeen!!! WOW!!!!!!
Tror bare det bliver så vildt fedt!!!
På Nibe, var det bare det bedste jeg har oplevet!! Kan bare ikke vente til at opleve det igen!!!
WOOOOW!!!

Den sidste koncert spillede de vidst:

1. Livin' in a world without you
2, In My Life
3, F-F-Falling
4, Liquid
5, Ghost Of love
6, Justify
7, First Day Of My Life
8, Chill
9, The Fight
10, Live Forever
11, In The Shadows
12, Guilty
12 Rakkauslaulu
13, Sail Away
14, Your Forgiveness
15, Ten Black Roses
16, No Fear
17 Immortal
18, Not Like The Other Girls



UM!!! Jeg hørte at de tog en pige op på scenen til Rakkauslaulu!!! Og hun stod HELT alene og sang!!
ARGH!! Jeg er så sygt nervøs!! Jeg DØR hvis de tar mig op og synger!! KAN IKKE SYYYNGE!!!!!!
Og kan ikke teksten til Rakkauslaulu :S (den er på finsk) um!! Jeg håber virkelig virkelig virkelig ikke de gør det!! iiih!!!
Um.. virkelig nervøs..
ehm...
men de tar nok ikke folk op til Rakkauslaulu? Den har jo ALDRIG været spillet eller kendt i Danmark!! HÅBER DET VIRKELIG IKKE!!!
Um. så nervøs main!!
Okay bare ikke tænke på det!!

Wow, men hvis de tar en op for en anden sang!! Tror bare ikke jeg vil kunne huske noget :S bare gå i sort.. My God.. Bare i ikke gør det drenge!!
Um.. I wish! Please!! Nu får det mig jo til ikke at ville stå forrest!! DET JO NOGET LORT!! Nu har det bare ødelagt!! Nu jeg også bange for at smile til dem og alt mulig!! LORT LORT LORT:. ah... hvor jeg dog nervøs!! Jeg kan dumme mig så vildt meget!! lort--

Ingen kommentarer: