Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 7. januar 2009

Etikette - Main, jeg har bare et flip xD

Hi!!
Den virkelig et stykke tid siden, at jeg er blevet vild med noget HELT nyt :D
Men nu, Wee!! Og det føles så dejligt!!
TWILIGHT- Serien + film og det hele!

Men virkelig!! Wow, det er bare dejligt :D Er nået til side 400 i Eclipse!! Det den 3.. umg! Så kun en tilbage ...

Men altså!! Mit sjove flip :D
- Jeg overvejer at lave en ny etikkette med Twilight, VIRKELIG - jeg skriver SÅ meget jo xD
Ret meget faktisk.. wow,
- Men har bare alt for mange Eriketter Oo Laver alt for mange!! Hahah! totalt forvirrende!!

- Ej, har ikke lyst til at være færdig med serien .. så kan jeg aldrig blive overrasket over noget mere? Fordi jeg har læst det.. så ved jeg hvad der sker.. hm, main! Sådan er det jo altid!!
Jeg vil heller ikke ha' det til at slutte :o Må det bare ikke.. hm... hm

Det så ærgeligt...
Nånå!!

(ville ønske overskrifterne på mine indlæg kunne blive større ......)

Nå, Jeg må hellere sove!! hih :D

Ingen kommentarer: