Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 3. januar 2009

TWILIGHT -WOWOWOWOWOWOWOWWWW - AMAZING!!!



Oh freakin fuckin!!
MY GOD!!!
DEN VAR SÅ SYNDSYG OVERDREVET GOD!!!!!!!!!!!!!!!!!
SIIIIIIIIIIINDSYYYGT!!!!!!!!
Jeg havde slet ikke ventet den så god, men den er VIRKELIG godt lavet ud for bogen!!


DET SÅ VILDT!!! Og skuespillerne er virkelig gode i rollerne!! DET SÅ VILDT!!!!
DEN VAR BARE SÅ MEGA VILDT MEGET GOD!!! SHit man!!
KAN SLET IKKE VENTE TIL AT SE DEN IGEN!!
Wooooooooooooooooow!!! Den var virkelig virkelig virkelig virkelig goood!!!!!!!!!
Hvor er jeg bare overglad!!!
Altså woo...
ARGH! DEN VAR SÅÅ GOOOOOOOOOD!!!!!!!! Img!!!

Jeg er så glad!!! Den var bare meget bedre end jeg havde forventet!!! Havde slet ikke forventet den bare så godt udført, og at skuespillerne var så good Iiiiih!!! WE!!!

Twilight Badge

-
Ham som spiller Jasper, er bare SÅÅÅÅÅÅÅÅ SØD!!!!!!!

Han er i det hele taget også sød i bogen :D
Og Emmett!! HAN ER SÅ SØØØD i bogen!! Virkelig bare så sød :D Ærgeligt der ikke er så meget med ham i filmen, i det hele taget, det kunne være fedt hvis der var mere med de søskende :D

wow!! Den er bare!! WOw, det er bare Fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk fantastisk !!! WEEEEEEEEEEEEE!!!!

Kan ikke vente til jeg skal se den iiigen, weeeee!!!!!!



2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej, fedt du allerede har set filmen! Jeg vil bare lige sige at der er kommet en dansk fangruppe på facebook

Det kunne være meget cool, hvis du ville skrive lidt derinde nu hvor du allerede har set filmen. Vi er jo mange der venter i spænding ;-)

Du kan finde gruppen på :

http://www.facebook.com/group.php?gid=48455601571

SES :-)

Line sagde ...

Hejsa! Jamen det lyder da godt ;) Den side vil jeg da kigge lidt på!
Tak fordi du kiggede på min blog :D