Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 31. juli 2009

Um! Klamme forfærdelige Seymour! Og super søde Rikku :D

EY! Jeg er nået SÅ langt, at Rikku ER KOMMET IGEN!! EY!

Og hun er blevet Yuna's guardian ;D Ey! Hun er bare så UTROLIG sød!! Helt vildt! Livsglad, og bare Så SÅ sød! ih! Og hun siger de fedeste ting! Dejlig pige :D
Og så.. er jeg nået til...
AT SEYMOUR HAT FRIET TIL YUNA!!! Barrrh!!! Han er SÅ FORFÆRDELIG! hver ENESTE gang jeg har set ham i det spil, har jeg fået det dårligt! Han er SÅ SLEM!! UM! Han er så langt ude!!!


Og nu er vi nået så langt at han har friet! UM! Jeg FATTER bare ikke at Yuna siger ja! JEG FATTER DET IKKE! Hun gør det KUN fordi hun håber hun kan gøre folk glade i Spira! Men det er jo så forfærdeligt!! um!!
Og hun er 17 år og han er 28 :S ugh!
Og hun kan jo SÅ godt lide Tidus!! Har hun kunne HELE spillet igennem, ååh...
Gad vide hvornår Tidus helt opfatter det, hvornår han også kommer til at kunne lide hende, hi hi! Jeg tror han er begyndt på det :D he!!
Um, hvor er det slemt!!
ARGH! Jeg hader den mand! BADRH!!! Dumme klamme Seymour! ¨Gå hjem til dig selv og lad Yuna være!!

Nå men, jeg kunne flippe ud i evigheder!
Men..

Nå jeg har også set det flotte stykke hvor de flyver rundt, og ser en by! Det er hvor de har taget tanker og minder ud af døde folk, og så har de skabt hvordan Zanarkand så ud for 1000 år siden (som er den tid Tidus kommer fra) - og der ser de det :D Det var så flot!

Ingen kommentarer: