Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 19. september 2010

Disney klipning



Okay, nu kan vi tale om at være selvglade ooooooog så videre, men, jeg kiggede lige mine film igennem og sådan, og vil faktisk sige... Den er helt er riimelig god! Ja, main! Jeg kan faktisk godt lide den!
Så jeg overvejer mig selv, at lave nogle flere disney videoer... altså, videre hvor det er fra en disney film!!
Jeg bruge også lige min gamle mobil her de 3 sidste dage, og main! Det var sgu sjovt! Alle de ting jeg havde på! Virkelig nice! men det fedeste var de videoer som jeg har lavet på mobilen! Det var jo der begyndte at klippe videoer for første gang og iiih, seriøst, det er ret sygt, men DE videoer, oh my, de er bare gode!! Jeg aner ikke hvordan jeg kunne lave dem så gode på den åndssvage mobil!! men mange af dem er MEGET bedre end dem jeg NU kan lave på computerene.... crazy ikke? Wow, jeg skal sgu lige få dem her over på min computer... Meeeeen, min computer er død.. den går ned hver 10. minut -.-' Jeg HADER den så meget!! Den er helt smadret nu! Bruger den næsten heller ikke mere! Sindssygt...
Nå, men ihvertfald, den første video jeg nogensinden prøvede at klippe, var med disneyklip! Ret nice :D og jeg har også nogle disneyvideoer på den mobil som er reeeet gode!!!
Dog er den aller bedste med Final Fantasy! Seriøst, den er siiiiindsyg god! Fatter det slet ikke!! Hvordan kunne jeg lave sådan noget? Jeg vil faktisk nu forsøge at få den lavet ENDNU en gang, og så her på en computer, hvis muligt, for kvaliteten på videoerne på min mobil er ikke til at kunne holde ud at se på!! Såså, jeg vil forsøge det! (husk mig på det)
Ihvertfald, alt i alt, jeg skal ha' lavet nogle flere film med disney, for jeg synes den her (lagt på øverst i indlægget) er ret så god!! og så elsker jeg jo også bare de klassiske disneyfilm HELT ekstremt meget!!! DISNEY ER DET BEDSTE!!!!!!! - Nåååår det er de rigtige klassisker!! Det gør mig bare SÅ super glad HVER gang! Der er intet som slår det!!

Ingen kommentarer: