Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 12. september 2010

Old snow photos

- up, her jeg skal huske at tænke dansk!
De her billeder er fra sidste år, hvor det sneede sindssygt! Og jeg elsker virkelig de her billeder! Tog dem med min mobil, og jeg synes de blev SÅ fede (elsker mine bukser).
Jeg var på vej hjem, og så kom der pludselig en god sang da jeg var hjemme. Så ved siden af hvor jeg bor med min far, er der en stoor plads ting, hvor der engang var huse, og der var derfor MASSER af sne! Så der gik jeg hen, i mine smukke sko (som ikke var vandtætte -.-) og nice bukser!
Jeg synes ihvertfald lige de her billeder skulle på bloggen, nu når det snart er koldt og vinter igen!


Citat fra dagen, hvor jeg også lagde billedet på twitpic:
"This is me, strange.. A good song began, and I didn't want to go home, so I walked into some snow, and suddently I started taking photos... it all ended when I droped my mobile into the snow, and the music stoped xD (now my mobile is acting crazy xD)"

Ingen kommentarer: