Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 11. september 2010

Random as always about language


- I should stop writing in english, really, I should! - 'cause all I write is always wrong xD Hahhaa, I think I'm pretty bad at english.. serious... Even though I'm much better to write in english than speak in the most other ways.. anyway... english doesn't work, and people think very strange about me! the end...
Dansk, finally xD okay, jeg elsker engelske overskrifter, og især nogle som er laaaaange! - sådan en hel sætning, ret genialt! (selvglad?). Problemet ved mig er.... at jeg tænker engelsk - HELE TIDEN! Så, nu når jeg er på computeren, og så tænker engelsk (fordi alt jeg læser er engelsk), så begynder jeg ALTID at skrive på engelsk xD hihi... men det lyder så altså ikke særlig godt...
Især ikke når jeg har den vane at jeg finder på mine egne ord og mine egne mystiske måder at lave sætninger på xD Så lyder det sgu også virkelig HELT forkert på engelsk og som om jeg er virkelig dårlig til engelsk.. gosh, jeg har et dårligt ordforråd.. på dansk og især på engelsk (mest på tysk)...
Umg, jeg prøvede at læse noget op på tysk i dag, GOSH! Det gik HELT galt! Det alt for lang tid siden jeg har talt tysk xD Det virkelig ikke godt!!
My my, er jeg god til NOGET som helst? well well...
Oh oh! Jeg vil viiiirkelig gerne lære japansk.. seriøst, det er bare det MEST geniale! Alt i alt, japansk kultur er altså noget af det MEST fantastisk! Og det mener jeg seriøst! Japansk er geeeenialt, den japanske kultur er bare en blanding af noget af det NYESTE og mest teknologiske! og så deres VILDT gamle traditioner, som er helt speciele og så igennemtrængende japansk! Det er SÅ vildt fan
tastisk og fascinerende!! Jeg mener det seriøst! Og alle deres vilde manga, anime, måde at klæde sig ud på, tradtioner med tøj, den måde de bor på, skole uniformer, Cosplay, maden! Det SÅ vildt! Det er virkelig unikt og fantastisk
ooooog, JEG SKAL TIL JAPAN!!!!!!! - freaking! Seriøst main! Jeg glæder mig såå vildt meget :D Yay yay! - JUHUUU!!!!!!!! um um um um!!!

Ah, og den måde deres ord siges på, alle de smukke tegn! Japan er bare så vildt fascinerende!!
Jah.. det er så sprog... jeg er sproglig, men det fungere stadig ikke rigtig xD

Ingen kommentarer: