Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 19. september 2010

Kuldegysninger

Okay, før i får lov til at se videoen og forstå mine følelser, vil jeg lige forklare noget først.
30 seconds to mars er en af mine totale yndlingsbands, og deres musik er som verdens skønhed. Deres musik rør mig så dybt, og er som skabt for min kærlighed! Den her sang "This is war" er en af de mest rørende, dybeste og mest elskede af alle sange! - Teksten er umådelig genial og fantastisk, og selve musikken er som intet andet.
Final Fantasy har altid betydet noget helt dybt specielt for mig, jeg kan ingen gang forklare det. For jer som ikke forstår jer ved animation og sådan, kan jeg godt se det er svært at forstå, men det her er simpelthen så fantastisk, og Final Fantasy er det højeste og smukkeste der findes! Selvom min yndlings Final Fantasy (Final Fantasy X + X'2), som betyder noget ekstra helt specielt for mig, og som startede det hele, slet ikke er med i denne video, så er mine høje kærlighed stadig også for de andre Final Fantasy, og derfor betyder det virkelig noget specielt!!
Udover det, så er klipning og redigering af videoer jo noget af det bedste jeg ved. Min højeste drøm er at blive så dygtig at jeg kan komme op på niveau med alle de andre, og ha' mulighed for at lav noget så smukt som kan måle sig med, fx. 30 Seconds To Mars's musikvideoer.

Så her får i videoen, som jeg ikke kan få ud af hovedet!:

Som sagt i en kommentar som jeg har skrevet til denne video: Den person som har lavet denne video, han har min drøm!

Ingen kommentarer: