Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 26. september 2010

Mortal Instruments jewelry


Oh my.. (EJ HELT ÆRLIG!! Nu gjorde jeg det igen -.-)
Ommer:
IIIIH altså!!
Se nu her!
Min yndlings serie af bøger hedder "The Mortal Instruments" - fantastiske bøger, fantastisk verden, det bedste jeg ved!
Nu er der så en som har lavet smukker som er inspireret af bøgerne/historien, og my! de er virkelig flotte!
For jer som ikke har læst bøgerne, så fatter i det nok slet ikke, men for dem som har er det virkelig nice!
Jeg kan lige forklare jer, at "Shadowhunters" har forskellige tegn tegnet på deres hud, og hver tegn har en egenskab! (kan ikke ikke rigtig forklare det så godt xD)
Såååh, de forskellige tegn, mange af dem, er lavet om til smykker!!
Nu skal i se:
Healer!
Giver styrke!
Gør så du bedre kan overskue!
- Gør dig frygtløs! (kommer der et par sjove situationer ud af! (Magnus+Alec)
Energi!
Et citat!
Aw! Okay, det her er direkte ikke noget som er i bogen, altså DE HER vinger! Men en lang historie om Jace, og jeg synes VIRKELIG de er smukke! Jeg kunne virkelig overveje at købe den her halskæde, hvis den ikke kostede 300 kr -.-

I like, very nice :D Okay, de er ikke alle lige flotte, men det er altså sjovt når man ved hvad det betyder :D
Link til siden:
http://www.etsy.com/shop/hebelmet?page=1

Ingen kommentarer: