Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 22. september 2010

Retning!

Oh dear!
Ja, mit... eh, titel billede? Altså, det billede der så smukt er i toppen af siden (som i det hele taget er et HELT VILDT smukt billede, ikke? Jeg elsker de her billeder og sat dem sammen, synes det ser fantastisk ud nemlig xD De er så smukke mange af billederne af de små piger! Så elegant! Jeg elsker det)
Nå nå, meeen!
Min kære bærbar computer (som sådan set er ret så død) den er meget BRED! - og jeg har lavet layoutet på den computer, derfor fandt jeg faktisk ud af at formatet ikke passede til ANDRE computere (ikke mange andre ihvertfald) - fordi deres skærme slet ikke er så bredde, så derfor vil meget af billedet FORSVINDE!! og det er bare NO GOOD!
Så.. efter .. ja, meget lang tid xD (jeg er dårlig til at tage mig sammen) har jeg nu gjort billedet 70 % mindre, og derfor vil det nu passe MEGET bedre til alle andre computere :D Go go go!!
Ja.. det her kan måske også forklare hvorfor nogle af mine indlæg måske ser lidt mystiske ud? Jeg kan ihvertfald fortælle at de ser VIRKELIG smukke ud med mit format xD
Hvis i måske vil se indlægget i det RIGTIGE format, og altså tror jeres er det mindre bredde og derfor forkerte format, kan jeg anbefale at gøre "skrift" størrelsen... eller skærmstørrelsen? anyway, du kan zoome ud og ind på størrelsen af den skærm, så du kan få miiiiiini bogstaver! Ihvertfald, prøv at sæt den på 80% - og se så, ser det bedre ud? med billeder osv?... Det kan ihvertfald være et forsøg!
Go go, nyd min blog og mit nu HELE titelbillede

Ingen kommentarer: