Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

søndag den 26. september 2010

.. The Script... og freaking


Oh my
Okay, lige en kommentar - er der ikke rimelig mange indlæg som starter med "oh my"? Jeg må sgu tage mig sammen og få et større ordforråd...
Anyway..
Yay yay!! The Script er endelig tilbage igen!! Nyt ALBUM, en ny single, ny video og my happiness!!
Har ventet så lang tid på noget nyt fra de drenge, og ENDELIG er det her!! - Problemmet er bare at det ikke er muligt at få fat i deres nye album i Danmark endnu! Men jeg veeeeeenter..

Okay okay, men såå, kom der lige en tweet på deres twitter:
"Flying to Copenhagen, DAY OFF! can you tell us where's a good place for some nice Sunday afternoon Beers???"
Og jeg tænker "Oh dear" - I KØBENHAVN??? Hvad laaaaaver de HER? IIIIG! Cool coooooool!!!!
(Fandt så ud af de spillede til The Voice 10 - hvilken sgu er lidt noget lort... The Voice koncert er bare no good -.- I don't liike!! - Dårlige kunstner hele vejen, selvfølglig lige udover The Script. Gider ikke tage der til, de vil nok kun spille 5 sange og det koster altså 200 kr, såååå... og har allerede set dem live, og VED de kommer igen! SÅ det det!!)
- Jeg skrev så til deres tweet som "reply":
"@thescript take a walk in Nyhavn, and go to Custom House! - guys! What are you doing in Copenhagen?"
Så jeg håbede de havde fået mit svar! Det ikke så tit at kendte har tid til at læse alle folks svar, og de er MEGET sjældent du ser nogen svare på dem!! Det sker VIRKELIG IKKE TIT!! Og så er det nogle som de specielt UDVÆLGER og kun hvis de er speciele eller hvis de lige keder sig xD hihi!!
- Men! Hvad skete der så? De svarede mig ikke nej, de sendte mig EN DIREKTE BESKED!! ALTSÅ gik IND på min profil og VALGTE at skrive en direkte besked, KUN til mig, og helt alene en besked til mig!!! Og mig: FLIPPE UD!!!!
Her hvad de skrev:
"We hav promo 2moro, thanx 4 that, we'll go there, sounds perfect! G"
IIH! SERIØST!! De tog IMOD miiiit råd, og skrev direkte til mig og alt muligt!! (eller Glen gjorde xD) Så glad jeg eeeer xD YAY YAY YYAAAAY!!!
Cool hva?
(total overvejelse at tage hen til nyhavn og det der sted og vente på de kommer - HAHA! No way I would ever do that!)

Ingen kommentarer: