Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 15. december 2008

15 december 2008

øv! Nu der ikke lang til jul!
Det jo lidt ærgeligt!!
Så der ikke mere julekalender, ikke mere hygge og juledage!! det altså ærgeligt!!
Jeg har spist for meget slik i dag Oo

- Uge 3 og 4 har vi projekt opgave.. LORT!! hader sådan noget!!
Skal være sammen med Tanvir, Zakaria og Lasse.
Tror vi skriver om truede dyrearter!
Øv .. orker jeg ikke!!

- så har jeg boganmeldelse til onsdag!! Men kan ikke så godt huske bogen :S øv!!

- Jeg tror jeg er blevet lidt forkølet, det sgu noget lort :s
- Var til dans i dag!! Var der ikke sidste gang!! der var jo til KONCERT!!! WE!! Wow
Det altså vildt at det er en uge siden !! Synes det er så lang tid siden!! kan næsten ikke huske det mere..
Det så underligt noget.. sådan nogle ting der..
Nå men, det var så også sidste gang til dans!! Inden næste år!!

- Jeg hader virkelig at gå ind i et nyt år.. man ved ikke hvor mange forfærdelige ting der kan ske!!

Nu bliver jeg desværre nød til at sove!!
Godnat :D haha

Ingen kommentarer: