Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 16. december 2008

JORDSKÆLV

(fra tv2)
Jordskælv..
Det lyder underligt!
Men der var jordskælv i Danmark!! Ja rigtigt!! Jordskælv!!
Jeg mærkede bare intet.. sov -.-!!
Min far kom ind og sagde "Er du vågen Line" og jeg sagde "Nej ikke rigtig" så sig han "Der har været jordskælv"
Og jeg var bare WHAT? og blev bange.. det virker så underligt!!
Har aldrig vist der kunne komme jordskælv i Danmark!!
Men sov.. altså.. egentlig sådan lidt.. ej øv!!
Fordi, det sker ca. hver 35 år!! Og så ligger jeg bare og sover -.-'! Vil egentlig gerne ha' oplevet det!!
Kommer jo nok aldrig til rigtig at opleve det igen!! Så bare sådan, hm.. Selvom det nok var ubehageligt, ville jeg da gerne ha' oplevet det!!

Den var 4,8 på Richter skalaen! og centeret var ovre i Svergie!! Gad vide hvordan det mon var... hm
Føler mig sådan.. Altså alle taler om det og alt muligt, men jeg har slet ikke oplevet det, og man kan heller ikke se der er sket noget, så det ret underligt!!
Men der var heller ikke så mange som mærkede det!! Folk sov xP
Det var 06:20!! Lige før jeg skulle vågne, så lidt underligt...

Ingen kommentarer: