Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 31. december 2008

The New Year


Jeg hader at skulle ind i et nyt år! ,,

Der kan ske så meget!!
Og der er så mange ting, som jeg ikke vil have sker.. eh hvor sørgeligt!

Gider ikke ind i et nyt år..

Der er også sket meget i det her år!,, og så alligevel ikke...!
Har været i praktik 2 gange, den anden gang var jeg nok mere klar..
Så har jeg været til en MASSE koncerter!! -
Nibe Festival: Hej Matematik (mega gode), Magtens korridoere, Volbeat. og så


THE RASMUS koncert, ååh.. wow! Og The Dreams :D WWe! og autografer!!!

- Så var jeg til Script koncert :D viiildt fedt main!!!

- Cinema Bizarre :)
- Hej Matematik :D


- jah...



- Har fejret håndboldt drengene på rådhuspladsen! Det var godt nok fedt :D

- Var til x-factor "koncert" på rådhuspladsen :D også rigtig fedt!!

- Til Tokio Hotel fan møde, den dag de skulle være kommet til Danmark, det kom ikke.. de kommer stadig ikke, og kommer nok heller ikke i dette år.. hm?

- Haft et lille underligt Jonas Brothers flip, haha - det var da hyggeligt nok :D

- Så har jeg været på lejerskole med min klasse :)

- Så har det været OL :D Fantastisk!!


- Og så døde Heath Ledger. ja.. den sørgelige dag, 22. januar, jeg var i praktisk.. Forfærdeligt.. Du vil altid leve videre! I vores tanker!.. Håber du har det godt hvor du er! R.I.P!

- Så har jeg været på en del dejlige ferier :)

- Det var i år jeg fik mit brændmærke, på armen, fra et strygejern, det vil nok være der i lang tid! Men nu ville det være helt underligt hvis det ikke var der!


- Og så fik jeg begyndt at læse Elverfolket igen :D Det er bare fantastisk!

- Og så er jeg træt af de få ord der i det danske sprog :D haha


Well Well, så der det næste år, helt år.. Jeg kan godt vente!

Og så HADEER jeg fyrværkeri!! Det er så sygt farligt.. altså!!

Men det burde jo være en fest dag? Hurra vi skal ind i det nye år.. måske er det også fint nok? man bryder mig bare ikke rigtig om det!




- Men jeg håber i alle får en dejlig aften :)

Ingen kommentarer: