Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 29. december 2008

Bytte bytte købmand i tusmørket!


Så har jeg været ude og bytte nogle ting i dag! (gaver)
Nogle eyelinere og noget neglelak!
Og SÅ!!
Har jeg fået elverfolket nr. 1! Den første lavet - sort/hvid og det er to'eren og et'eren i en! (Fordi de blev delt i to senere) yeah :D 20 kr! og brugt!
Så har jeg fået bøøøger!!! Eclipse :D 3'eren i Twilight serien, så nu har jeg ALLE!! Wehe!!
Og så The Host, en anden bog af den samme forfatter :D woow! so happy!
90 og 150 kr!! MAIN! Engelske bøger er SÅ billigere!! Danske er sygt dyre!!
Og så har jeg købt Twilight soundstrack! wow!!



Syrret! De sælger soundtracket før det overhovedet kommer i biografterne i Danmark!
(Ja, den havde jo præmiere i USA allerede den 21 november -.-, Main! Kunne finde på at tage derover bare for at se filmen, ... eller noget!) Hvorfor skal der gå 3 måneder før de kan vise filmen i Danmark?!?! Det jo mega langt ude!! De må være sindsyge!!
nå men. whatever xD haha! jeg må vente!!

(- Nået til side 287 i Twilight)

Har fået hængt min The Cure plakat op! (hos min far) Den er bare smuk :D we!

Nå, godnat :)

Ingen kommentarer: