Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 31. december 2008

[About New Moon (again)]- I really have to say...


.. jeg kiggede lidt frem i bogen, Jacob Jacob Jacob, over all!
Hvis det bare bliver "uh, nu bliver jeg forelsket i Jacob og glemmer alt om Edward" Så kan jeg IKKE holde ud at læse den, seriøst!!
Edward var bare så fantastisk, og der var så meget med de ikke kunne leve uden hinanden!!
Og jeg kan virkelig ikke klare en normal teenage bog, om et eller andet teenage-love-halløj som bare er SÅ kedeligt at læse!!
PLEASE!! bog, bliv ikke sådan!!
Jeg har kigget VIRKELIG langt frem, og der står Jacob på hver ENESTE side!!, jeg klare det ikke...

TWILIGHT var så FANTASTISK!! Please, ikke øddelægge det med at lave de andre bøger dårlige.. Jeg klare ikke at læse en så lang, ungdoms-kærligheds historie (Sådan nogle kan jeg virkelig ikke holde ud at læse) og så på ENGELSK! ...

- Beder til verden!!


OKAY! Damn on you Line!!

- Kunne ikke holde det ud, og blev nød til at læse hvad bogen handlede om, nåede ikke SÅ langt, og så at der stod at Jacob finder ud af han er en varulv.. Godt klaret Line xP - Men tror alligevel det vil bringe mig videre!

- Jeg bryder mig bare ikke om Jacob? Han er for uspændende!! Men well, der står noget med Edward i enden (SELVFØLGELIG LÆSER JEG DET IKKE) - så måske han er der igen, please!

Ingen kommentarer: