Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 6. december 2008

Dagens dag 5 december

MAIN! oppe og køre over julekalendrene!! ELSKER DEM!!
VIL SE OG SE!! WE!!! De er bare såååååååååå gode!!

Nå men...
Kommer i skole! OG NOGLE HAR STJÅLET DET JEG HAR GIVET TIL MIN NISSE VEN!! MaiN!!! Sur sur sur sur vred!!! Hvorfor gør man sådan noget lort? og nu har min nisseven ikke fået noget -.-'


Så havde vi idræt i 3-4 time! Skide sjovt xD Først dansede vi! Det var underholdende!! Så spillede vi vollyball, det var SÅ sjovt!! Og vi havde det sjovt ved hver gang Hanne sagde "Kanon" sagde Tanvir "Kanin" og jeg sagde "kokos" Hahahaha!! Main, vi er lidt nedern xD (Fra nissernes ø) - Men det var SÅ sjovt xD

Så efter gik jeg op og skrev en sedel til min nisseven og skrev nogle havde stjålet gaven!!
- Hvis min nisseven ser det her, ved han hvem hans nisseven er Oo - Håber jeg ikke du gør!!

Så havde vi tysk og sådan, delte gaver, fordi vi holdt st. nicolaus (eller noget)
Tog hjem - ikke rigtig noget!

Så tog mig og mor hen for at kigge på sko HELT ovre i Nike!
- LORTE BUTIK!!!! De havde KUN de samme grimmesko og ALLE i samme størrelse!! Mega lort!! Jeg blev så sur!! Totalt dårligt humør!! Bliver det endda af at tænke på det!!

- SÅ Julekalender, mega weeeeeee :D:D:D!!!
Og så lavede vi jødekager!! YEAH!! Det var bare mega sjovt :D We!!


Og nu skal jeg GODT NOK sove!!!

Ingen kommentarer: