Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 19. december 2008

Sørge dag!!



I dag skete det.. Den forfærdelig dag!!
Den dag man ikke ville ha' skulle komme!!
Jeg kan slet ikke bære at nævne det!!
Vil helst ikke tænke på det!!

- Det er i dag, den dag, som var den sidste gang nogen sinden, hvor De sorte spejdere sendte deres program!!

Hulk!! De stopper!! Det var deres sidste program!! De sneder ALDRIG mere!!
Jeg kan ikke klare at tænke på det!!
Danmark er ikke sig selv mere, ikke uden De sorte spejdere!!


Så et indslag hvor de sagde det var det sidste også sådan, og Anders fik tårer i øjnene!! ååh!!
Kan næsten ikke lade vær med at græde når jeg ser det for mig!
Jeg aner ikke hvordan jeg skal klare, at tænke på at i aldrig kommer igen...
Det er så forfærdeligt!! Kan ikke holde det ud!!
Hvor er det bare forfærdeligt!!

Ingen kommentarer: