Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

tirsdag den 30. december 2008

Keep on the english!

Main! Hvor er jeg dog dårlig til at lave lektier lige nu.
vi har for:
fortæl om "wildlife" (på engelsk) -ja okay? over alt i verden eller hvad? Lad os dog få lidt at gå ud fra!
- Og main! Jeg kan ikke tage mig sammen! Okay, har fundet noget!! Om Australien!! i vores kopi-ark! Men der står jo intet andet?!
Okay lidt i bogen om Alaska - men altså, skal vi skriver over alt i verden eller hvad er det?! Det famne forvirrende!!
Så skal vi også læse, 50 sider i en bog (selvom hvilken, bare engelsk) wup, jeg har allerede læs 400 sider på 3 dag, og læser noget RIMELIG meget mere! .. eh? Og så slå et ord op for vær side -.- Oops! Har jeg vidst glemt!, men har slået nogle op, MEN HVER SIDE?! sindsygt...
"Sidetallet for den første læste side efter 17 december" (Startede den 28 Oo)
"Sidetallet for den sidste læste side inden fredag den 9 januar"

Eh.. hvad så hvis man har læst flere bøger? Hjælp..?
Haha, kan han ikke bare sige jeg er for dygtig, så behøver altså ikke at slå 600 ord op Oo? .. eller lade vær at lave mine andre lektier også :D? .. eh.. nå xP
Men skal vidst ha' slået nogle ord op!! Har... 20 ord.. der er lang vej.. well well..

Ingen kommentarer: