Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 8. december 2008

Manuskript


Så det i dag!!
Jeg skal til scriiiiiiiiiiiiiiiipt konceeert!!! Wehe!!!
Wom!
Jeg ved ikke hvornår jeg tar der ind :D Karen og hendes mor kommer og henter mig :D Dejligt!!
Og så skal mig og Karen ind i lille veeega :D :D!!
Tror det bliver mega fedt :D
Tror vi er der inde ved 6 tiden :D En time før det åbner!!
Det starter kl. 20 :D
Og så kan jeg ikke se julekalender :/ lidt ærgeligt faktisk!! og man kan heller ikke se det på nettet!! det koster nemlig penge -.-!!
Øv!! Men ser det bare i morgen :D
Håber ikke det er for koldt uden for!! Men vi skal heldigvis heller ikke stå så lang tid jo :D

Guuuuud!! Nu kan man godt se julekalenderen :D WEHE!! Det må jeg lige gøre :D
Nåh.. det var kun de første 2 minutter Oo -.-
Nå fisk... så har jeg heller ikke så travlt xD

Ingen kommentarer: