Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 1. december 2008

Eirikur reddede min dag!!



Ja.. Jeg stod op.. og var i SÅ dårligt humør!!
Og så var det 1 december!! Så var vildt ked af jeg var i så dårligt humør!!
Og så skulle jeg i skole, bare KEDELIGT det hele, og virkelig ikke godt humør!!

Så skulle jeg på noget halløj tur med min klasse.
Jeg satte mig på et sæde i bussen og med astrid på skødet (haha xP)
Hvem kommer så ind i bussen!
UMG!!

EIRIKUR KOMMER IND I BUSSEN!!!

Jeg tænker bare what?! Det kan da ikke være rigtigt!!
Han står desværre bag mig, og lidt efter sætte han sig op, to sæder bag mig, men oppe (mens jeg sidder nede)

Han var sådan lidt, hm, stener, selv sur, HAHA sikkert træt xD Hvad er det også for noget Eirikur? Du er oppe kl. halv 9, og på vej i en bus!! Det ligner dig da slet ikke!!
Men det var ikke alt for WOW!!!! For de er bare SÅ normale!!
De er de mest normale!! Det er på en måde intet specielt!! Ser dem som HELT normale.. altså udover hvis man ser andre kendte..

Det også bare fordi de er så over mega meget nede på jorden, det så vildt!!
Det som om vi alle sammen er venner!!
Og der til Nibe, det var VILDT!! Det var som om vi var nogle venner som havde mødt og stod og snakkede!!
Og de sagde tak fordi vi ville have autografter og velbekommen da vi sagde tak for autograferne!!
det var altså vildt!!



Nå men!! Så blev jeg glad :D Så han har gjort mig glad!!
Det var så fedt :D Og INGEN andre kendte ham..
Nok fordi ingen kender ham Oo KUN MIG :D!!
Men det var bare fedt!! WE!! glæde!! Det var så dejligt at se ham :D igen xD haha!!

Det var ikke sådan noget flippe noget, bare wow, nu jeg glad :D
Det var nice :D


DEJLIGT!!

Ingen kommentarer: