Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 13. juni 2009

1-2-3 - Lauri har TOTALT mistet sin charme!

Oh My God! Oh My God!! JEG HADER DEEEEEET!!! ÅH NEJ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

HVORDAN KAN DU GØØØRE DEEEET!!!!
Oh MY God! MAIN!!!!!! - okay ord:
Ja, der er sket noget helt utroligt forfærdeligt!! Jeg kan ikke holde ud af sige det, så i må SE det:


HULK!!! LAURI'S SMUKKE HÅR!! VÆK!!!
Han har ØDELAGT SIT SMUKKE HÅR!!!!
Okay okay, hør kort! Jeg har INTET imod han laver om på sit hår, slet ikke! Og han skal heller ikke det samme hele tiden eller noget som helst!!
MEN det her er FORFÆRDELIGT FORFÆRDELIIIIIIIGT!!!!!!!!
Hvordan kan han få sig selv til at gøre sådan noget ved sit hår? Hvordan kan han gøre sådan noget ved sit smukke hår!!!
Hvordan kan han dog gøre det!!
Jeg vidste slet ikke han kunnne lide sådan noget!! Jeg vidste slet ikke han havde SÅ DÅRLIG smag!! DET JO HELT UTROLIGT GRIMT!!
Hvor er det utroligt forfærdeligt!! My God, kan slet ikke holde det ud!!
HVOR er det bare grimt grimt grimt grimt grimt grimt grimt grimt umådeligt grimt grimt forfærdeliiiigt!!!!!
Det Minder mig om noget Hitler-slikhår-halløj! Det jo forfærdeligt!! Hvordan kan han dog få sig selv til det!!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Du Da Virkelig Lol, hun må da gøre ved sit hår som hun vil Oo