Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 26. juni 2009

Sikke en forfærdelig sørgelig dag!! - Michael Jackson er... død..


Hvor er det dog forfærdeligt og sørgeligt!

I går, sent aften, døde Michael Jackson!
Det er så utroligt sørgeligt!!
Han skulle ha' givet sine aller sidste koncerter, aller sidste, her til sommer,.. Og han fik aldrig givet dem! Det synes jeg er noget af det mest forfærdelige, han nåede ikke at få afsluttet det, få vist de HELT sidste koncerter, for sine fans, det fik han aldrig gjort.. Det synes jeg er så forfærdeligt!
Det så utrolige fantastiske musik den mand har lavet! Det er så utroligt! Det helt fantastiske musik!! wow.. hvor det vildt..
Han døde af hjertestop, mener man ihvertfald ind til videre, han blev kun 50 år gammel, og havde 3 børn! Det så sørgeligt!

Men på en måde, nu når jeg har tænkt længere over det. De koncerter han havde lovet.. Han ville nok ikke ha' klaret det, jeg tror, og mange mener, at det nok har været på grund af alt det pres, og alt øvelse og alt det.. jeg tror ikke hans krop kunne klare det, tror faktisk, at han lige meget hvad, på et tidspunkt ville dø af det. Enten måske på scenen til en af koncerterne, eller efter. Tror virkelig ikke hans krop ville kunne klare det. Det gør det på en eller anden måde, anderledes...
Men det er bare så forfærdeligt! Jeg blev vækket af mig mor, og hun fortalte mig det! Det var som en chok! Og jeg begyndte at græde, og kunne på ingen måde sove videre, selvom kl. ikke var mange. Det så utroligt sørgeligt! Jeg kan virkelig ikke forstå det!
Hvor er det bare sørgeligt at det skulle ske!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Jeg er sådan set ligeglad..

Anonym sagde ...

hvordan kan man være ligeglad?
MJ var og er det bedste verden har fået, jeg græd til hans mindehøjtidlighed, da hans datter sagde farvel til ham.
Det er det væreste der kunne ske at han kunne dø.
Ville havdet givet alt for at se ham live, for elsker hans musik mere end noget andet

Han er og bliver The King Of Pop!