Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 1. juni 2009

Jeg kan på INGEN måde vente til 30 seconds to mars nye album!! + følelser med musik! - Egentlig mig der bare svaler lidt ud med mine tanker!


OH MY GOD!
Jeg er bare så viiiildt sindssygt spændt på 30 Seconds To Mars' nye album!!
JEG KAN SLET IKKE VENTE!!
Seriøst!!
Sidste gang de udgav et album var i 2005! Og albummet før det var i 2002, og andre har de ikke udgivet!
Det er det jeg synes er det fede. At de gir sig SÅ god tid! Og gør det rigtig grundigt! Og haster ikke på nogen måde!! Og nyder deres liv samtidig!!
På en underlig måde så synes jeg bare det er helt fint det tar så lang tid mellem albumsne ! Så kan man rigtig høre dem igennem!!

Og Jared! Han er helt igennem genial!! Han siger de FEDESTE ting! Og så er han helt igennem talentfuld! Kan ikke forklares hvor fantastisk han er!! Han synger utroligt smukt! Det er så vildt!!! Han har en SÅ dejlig stemme!! Han er utrolig!! Så han god til at spille skuespiller (Selvom han dør i alle film Oo) Så han rigtig rigtig dygtig til at lave musikvideoer!! Han har lavet deres musikvideoer!! Og han er bare så sød og fantastisk, åh altså!! . og nej, det er altså ikke fordi jeg går ind for front man syndromet! For jeg HADER det! Man han er og bliver altså fantastisk!!
Men kan SLET ikke vente til det nye!!
Deres musik er bare helt specielt!
Det er sådan noget, at lige meget hvad jeg gør og siger, så kan jeg IKKE nægte at jeg bare ELSKER DET! Det er noget jeg på ingen måde kan sige jeg ikke kan lide! Det er som sat fast på mig, som min skæbne, wow det lyder forkert?
men som, hvis der er en du virkelig hader, og slet ikke kan lide.. så kan du altså ikke kæmpe mod kærligheden hvis den har valgt at I to passer sammen, hvis I er skabt for hinanden, man kan ikke kæmpe imod selvom man måske ville?
Sådan har jeg det, bortset fra, at jeg ikke vil kæmpe imod, og at jeg heller ikke hader det :D


Det ligesom The Rasmus, det er bare noget helt andet..
Jeg har et HELT bestemt forhold til hver eneste band. Og The Rasmus, er utroligt!
Rasmus' musik er som det er skabt til mig, som det er skrevet efter mig, og mine følelser, de beskriver hvordan jeg har det, hvordan jeg er! HELT! Det er som skabt for mig! Det er ubeskriveligt, og der ville mangle en stor ting, hvis jeg ikke kendte deres musik! Det ubeskriveligt! Så utroligt så meget jeg holder af dem!
Det umuligt at forklare, og svært at få sagt, og forklaret! Men jeg holder så umådelig meget af dem!

Ingen kommentarer: