Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

lørdag den 27. juni 2009

Theeen tomorrow I'm going too... The U.S.A!!


Yes, well, I have just seen Moulin Rouge (and cried as always), and thats the reason I'm talking (thinking actually) in english...
Okay, well, try to think danish again! Right know I'm seeing merlin, something, and that's in english too.. so it dosen't help.. What a boring and weird thing to talk about this, haha.

Ja, jeg tar jo til USA! I MORGEN! Hvor vildt er det lige :D Jeg glææder mig!!
Men jeg kan på ingen måde sådan forstå det er i morgen! Sådan slet ikke sat ind i det! Det er mystisk egentlig! Men sandt, wehe :D Jeg glæder mig!! tror det bliver super fedt!
Vi tar af sted kl 10, altså flyver, og så lander vi i Frankfurt, kl. .. ved jeg faktisk ikke? Men det tar vidst 1 time og 40 minutter! En time efter det, tar vi så afsted til Boston :D wee!! 7 timers flyvning der vidst.. (laaaang tid) - jeg håber jeg får lavet noget. Læse, .. læse? Måske se film. Um! Jeg har ikke lyst til at flyve :S nå nåh..
Og jeg tror, vidst end nok, at jeg vil skrive en masse - okay, ihvertfald noget - der ovre, hvis jeg kan :D jep jep! Ey!

Ingen kommentarer: