Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 12. juni 2009

Hvorfor, Hvorfor ikke? Hvad fuck har jeg lavet?

Image and video hosting by TinyPic
Ja! UNDSKYLD at der er blevet skrevet så lidt at det er vildt!!
Men jeg har læst læst læst og læst til eksamen hele den her måned, og har haft INGEN tid til at skrive her eller noget andet!!
Det er virkelig hårdt at læse alt det!
Jeg har været til eksamner! 3!! Og mangler en, fysik!
Engelsk:
Gik fint, var min første, var slet ikke så slemt, selvom mit engelsk er totalt lort, og sort Oo - Men fik 4! Så det jo fint fint, grunden var at jeg havde en dårlig udtalelse og havde nogle dumme fejl, hvilket ikke undre mig. Jeg tænke nu også næsten kun på at overhoved at kunne sige noget! Så der gik bedre end jeg troede det ville! Men de ville gerne ha' givet mig 7, de sagde jeg var så sød.. Oo haha! Så de sagde det var svært!
Historie:
Det gik GODT! Virkelig! Yeah!
Jeg trak 1 verdenskrig - hvor heldig var jeg så ikke også lige?
Og spørgsmålene kunne jeg endda svare på! (det plejer jeg ikke være god til)
Oooog. JEG FIK 10!! EY! Jeg styrrer! - Men okay... Et lille 10 tal kun! kuun!!
De kunne nemlig ikke rigtig finde ud af om det skulle være 7 eller 10 - meen jeg fik 10!! Synes også selv det gik super godt! Så hurra for det!
Dansk - i dag:
Har jeg slet ikke lyst til at tale om?...
Trak folkeeventyr, det gik af helvede til, anede ikke hvad jeg skulle gøre, jeg var bare mega mega mega dårlig!! Det gik bare så dårligt!!
Så fik jeg 7, totalt åndsvagt!
Gider slet ikke skrive om det..

Men ihvertfald indimellem, jeg mangler kun fysik nu, som jeg så ikke fatter noget af! Men whatever.. og det er først den 23!

Ingen kommentarer: