Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 26. juni 2009

Jeg har fået the Red Curtain Trilogy!!!!!!


Jaaaaaaah!!! :D Hvor er jeg lykkelig :D Main!!!!!
Jeg er bare noget af det største af alt, vildt stor fan af Baz Luhrmann!!!!!!
Han er FANTASTISK!! Woow...
Han er så utroooliiig!!!! - Ja uden ord- jeg er så utrolig helt vild med den mand, han er så fantastisk!! Kan på ingen måde beskrives i ord! Fantastisk fantastisk mand!!
Og de film er så utrolige!!! EY! Og der er også behind ting! Med Baz og det hele :D Wow, det er så fantastisk!!
Ih! Hvor fantastisk! Og jeg er så glad for den!
og så har jeg fået Moulin Rouge behind the scenes (eller hvad man kan kalde det) også :D WOW!! Det såå fedt!! Way :D Happy! hihi!
Dejliiigt!!

Ingen kommentarer: