Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

fredag den 5. juni 2009

I går var jeg til den mest professionelle koncert jeg nogen sinden har været til, på den fantastisk måde!!


Gavin Degraw Gavin Degraw Gavin Degraw!
Det er utroligt!!
Jeg har ALDRIG i mit 16-års korte liv været til en så professionelle koncert!
Han var så sygt professionel og på den vildt gode måde!!
Han var fantastisk! HAn elskede det, han elskede det virkelig så meget! Og han følte sig så meget tilpas og han havde det så godt, det var FANTASTISK!!
Jeg har aldrig set nogen Så professionel!! Det er utroligt!!


Jeg har aldrig aldrig hørt nogle med så en fantastisk stemme! Det er SÅ VILDT!! Hans stemme er så utrolig!! Den er SÅ vildt kraftig!! Den er så fantastisk at man tror det er løgn! Han kan holde de dybeste og lyseste toner, og han kom holde en tone i VILDT lang tid! Tror aldrig jeg har hørt nogle holde en så lang tone!! DET SÅ VILDT!! Den stemme der!! Og jeg overdriver virkelig ikke! Jeg har aldrig hørt en så fantastisk stemme!
Han var så fantastisk! Og han elsker så helt ind igennem at stå på den scene, og han havde det så fedt, så sjovt, og følte sig helt vildt hjemme, og havde virkelig alle med! Det var utroligt!
Han lavede de vildeste iproviseringer! På de FEDESTE måder! Det var så fedt, hyggeligt og utroligt! Det var bare som om vi alle sammen havde det vildt fedt sammen, og bare virkelig hyggede os!!


Han talte om Danmark-Sverige kampen, og hvem vi holdte med :D haha! Han sagde en masse ting, og det var så fedt!! Han fortalte også da der var omkring 4 numre tilbage "Jeg er her et par timer efter koncerten, så hvis i vil ha' skrevet på noget" - En kunstner med den indstilling har jeg aldrig oplevet! Han aldrig hørt en fortælle det før, og det var så fedt, og mega sødt!!
Han dansede også, lavede fagter og sådan! - det så så fedt ud! og han havde det bare så sjovt! Han sad og havde det dejligt ved sit piano!! På et tidspunkt tog han en rose og fagtede med den og hans anden arm som diaget stok! Mange gange fik han også til at synge noget, som nogle toner han selv sang først! Og nogle gange stoppede han også midt i sangene og lod os synge, DET VAR SÅ FEDT!!!!

Det var var utroligt!!! Fantastisk fantastisk!! Havde den mest fantastiske stemme!! Var så professionel på den vildt fede og dejlige måde! Det var bare så fantastisk!!

Ingen kommentarer: