Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

mandag den 29. juni 2009

Her i Boston, er jeg!

Dadaaaa!
Jeg har jetlag.. Okay ikke så meget!
Havde det super meget i går! Da kl. var 1 om natten i Danmark, og omkring 6 her, (og jeg var stået op kl. 6 om morgnen dansk tid). Jeg havde det som om det hele svømmede, og jeg kunne ha' smadret mit hovede ned i maden!
Nu vel...
Turen gik fiint! Vi fløj fra Danmark til Frankfurt, 1 time og 30 minutter! Landede så i Deutschland! - Og så gik vi ned af et meeeget langt stykke i lufhavnen, hvor jeg var 40 meter, OG EN BUTIK, 40 meter, OG EN BUTIK! Det var totalt dumt! De butikker var så vildt langt fra hinanden, og imellem stykkerne var der gates og rygerum (Aber i bur! Main det var klamt!). Nå, grunden til den gå tur, var at vi ville finde en butik som solgte cd'er (der er jo en masse tyske cd'er jeg gerne vil ha' mig :D), men det lykkes så ikke!
Så hele vejen tilbage, og hen og stå i en halv time i kø for at komme ind i flyet, det var også mystisk!
Det var et rigtig stort fly, med to etager. Det var fint. Også okay mad faktisk! Ham ved siden af sov hele turen. Da vi skulle til at flyve, sagde en flydame at han skulle slukke sin iPod, og så gik hun videre. Hvad hun ikke opdagede var at han ikke havde sikkerhedssele på!! Hvilket var langt ude... well well...
Nå ja, og så var der en natsværmer inden i flyet!! Det har jeg nu aldrig set før! Stakkels dyr fløj rundt, og var helt alene, og vidste vidst ikke hvad den skulle gøre. - 7½ time i et fly, og den er kommet fra Frankfurt til Boston! Helt alene, 6165km væk fra sine venner!!
Nå men.. Vores værelse er rigtig fint og hyggeligt! Og et ret så stort badeværelse, og kææmpe køleskab!
Nå ja, og så tændte jeg jo TV'et, og hvad var nu der? Helt tilfældigt, MOULIN ROUGE! Yeah, så fik jeg set den sidste halvdel af den igen :D - Dejligt!!

I dag.. vågnede vi vidst omkring kl. 5, og havde sovet rimelig lang tid (med vilje, så mit ur passede bedre til tiden her).
Så omkring kl. halv 7 gik vi ned for at spise morgenmad, og hvad nu der.. Ja! Det eneste der var var noget kage halløjsa! Og vi fik sukkerchok efter en af dem.. det var noget underligt noget!!
Så omkring kl. 9, vil jeg tro, gik vi. Det regnede, øv! Nå men, vi kiggede på en masse butikker, og i et butik center, hvor vi købte en virkelig god te ;D og en fin sort kjole i Ann Taylor til min mor!
Så gik vi rundt, og kom til den BEDSTE og FEDESTE musik butik nogen sinden set!! WOW den var bare feeeed, (kan nok kun sammenlignes med kæmpe Virgin på times square i New York) wow altså!! Og noget af det seje var, at de havde både D.A.D, VOLBEAT og MEW! Hvilket virkelig var vildt!! HER i USA!! Danske kunstner!! Det var virkelig underligt!
Men wow wow woooow!! De havde bare SÅ mange cd'er og SÅ mange syge figurer og underlige ting, SÅ mange fede tegneserier!! SÅ mange film!!! En masse fede plakater! Så mange LP'er! Og bøger, og så meget andet vildt!! WOW!
Og hvor fik jeg dog også købt UTROLIG meget!!! Det var så fedt!!
Det her købte jeg:


Romeo and Juliet soundtrack
Love Actually soundtrack
Step up soundtrack
3 doors down - away from the sun
Within Temptation - The silent force
Fall out boy - Infinity on high
Slumdog Millionair
Australia
Johnny Depp plakat
Twilight bog forside plakat

!! WE!!! Så feeedt :D

Efter det spiste vi på en rigtig hyggelig cafe lige ved siden af! Det var en cafe og bog butik i et! Rigtig hyggeligt!
Der købte jeg Stardust bogen!! Som jeg bare har ville have i SÅ lang tid!! Så viildt dejligt :D
Så gik vi, på vej hjem, og på vej hjem købte jeg også Untamed!! Den 4 bog i House of the night serie :D We!
Sikke utroligt mange ting! Så vildt altså!!

4 kommentarer:

Mia sagde ...

Ih søde Lino hvor er jeg bare misundelig!!

Lyder bare som om i har det rigtig fedt og, at du er nødt til at købe en ekstra kuffert hvis du bliver ved med at købe så mange ting!!:-)

Knus

Anonym sagde ...

Hold da op! Hvor du får shoppet ;o)Knus Far

Line sagde ...

Haha :D ja! fik bare købt utroligt meget!!

adam sagde ...

meget mystisk....