Musikvideo Bedømmelser
Film/Anmeldelser
Kreativ

Gi' siden et par sekunder til at gennemlæse


Sider

onsdag den 22. juli 2009

Final FANTASSSYYYYYYYYYYY!!!!!!!! - Flip


Ey ey ey ey!!
Noget helt igennem utroligt er SKET!
Woowh...
Jeg er... endelig... efter et helt års prøven...

NÅET VIDERE I FINAL FANTASY X!!!!!!!!!!!!
DET FULDTÆNDIG VILDT!!!
Jeg vandt ENDELIG over de sindssyge fisk der angreb stakkels Tidus og Wakka!!
DET VAR SÅ VILDT!!!
Og jeg er nået SÅ UTROLIGT SINDSSYGT MERE LANG NU!! Det Helt vildt! Jeg er nået SÅ langt!
Og der er sket SÅÅÅ MEGET!! Det så seejt :D We!!
Og så har jeg mødt den forfærdelige Seymour!!
Og Tidus er blevet Yunas Gardian :D EY!! We!
Jeg har kæmpet utrolig mange gange!

Men er nu nået til det sindsygt agtigt dyr, men to hoveder, og to sindssyge klør, som man dør med det SAMME af hvis den vælger at slå en med dem! Det ret så sygt.. og helt ærligt, så kan jeg IKKE overvinde den!! Jeg kan bare ikke, der er game over hver gang! Og jeg har prøvet næsten hele dagen! Men det umuligt! UMULIGT!!! Det er Tidus, Wakka og Yuna der kæmpe, og nej.. jeg kan bare ikke vinde over den.. så well well, nu jeg igen SAT FAST og kan ikke komme videre! Main... Det lidt noget lort!!


Um...
Men jeg er nået så langt og der er sket så meget og man har lært så meget!! Og jeg har også prøvet at spille blizball :D Det super sejt!! Jeg er bare ikke så godt til det :b
Jeg er ikke nået til nogle af de bedste ting endnu! Med de så "Film/Flot-rigtig-lavet-ting" endnu! Men EN! Der hvor Yuna danser på vandet og hjælper sjælende til et sikkert sted, og hvor Tidus kigger på inde - iH! Det er jeg nået til :D Hi!
- De her billeder er der fra :D WEhe! åh. :D
Men men.. - Ja, det er fedt :D Og godt, men ja, det går ikke godt nu.
Og Jeg hader når de dyr slår Tidus ihjel -.-' grr
Så så gik det! - Men jeg kan ikke komme videre, huh...

Ingen kommentarer: